Foto: Reuters/Scanpix/LETA

ASV saasinās tomātu kečupa deficīts, jo koronavīrusa pandēmija izraisījusi paaugstinātu pieprasījumu pēc paciņām ar populāro mērci, vēsta "BBC".

"Heinz", kas ir kečupa ražotājs ar lielākajiem pārdošanas apjomiem ASV tirgū, norādījis, ka pieprasījuma pieaugums saistīts ar pārtikas piegādēm un pārtikas līdzņemšanu.

Kečupa paciņas bieži tiek pievienotas ēdienu pasūtījumiem un ir aizstājušas kečupa pudeles, kas iepriekš atradās uz restorānu galdiņiem.

Ņemot vērā pieprasījumu, "Heinz" jau veicis korekcijas ražošanas procesos, uzstādot vairākas jaunas ražošanas līnijas savās rūpnīcās, taču "pieprasījums esot lielāks nekā piedāvājums".

Kečupa paciņu cenas kopš 2020. gada janvāra ir pieaugušas par 13%, ziņo "Wall Street Journal". Restorānu vadītāji patlaban aktīvi meklējot alternatīvas.

"Kā mēs varam pasniegt frī kartupeļus bez "Heinz" kečupa?" medijam sacījis kāda ASV restorāna īpašnieks.

Iepriekš saistībā ar koronavīrusa uzliesmojumu ASV bijis arī tualetes papīra, pepperoni un alumīnija iepakojuma deficīts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!