Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Rotaļlietu ražotājs "Mattel" pavēstījis, ka pirms Ziemassvētkiem tam, saskaroties ar augstākām ražošanas izmaksām, būs jāpaaugstina cenas, ziņo "BBC".

Pasaules ekonomikai atkopjoties no pandēmijas trieciena, palielinās gan izejmateriālu, gan pārvadājumu izmaksas.

Tajā pašā laikā leļļu Bārbiju ražotājs paziņojis par labākiem pārdošanas apjomiem nekā paredzēts, kas pārsnieguši 1 miljardu ASV dolāru. Tāpat kā sāncensis "Hasbro", arī "Mattel" atlabst no Covid-19 ietekmes, kad veikali bija slēgti un piegādes ķēdes traucētas.

"Mēs izskatīsim cenu pieaugumu gada otrajā pusē," "BBC" sacījis "Mattel" vadītājs Jons Kreizs.

"Neesam izlēmuši, kurus produktus tas ietekmēs, bet tā ir atbilde uz inflācijas spiedienu," viņš piebildis. Kreizs arī sacījis, ka viņa uzņēmums nav nozarē vienīgais, kuram jāpaaugstina cenas.

"Mattel" neto apgrozījums šā gada otrajā ceturksnī palielinājies par 40%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pagājušajā gadā, līdz 1,03 miljardiem ASV dolāru. Pieprasījums pēc lellēm Bārbijām audzis par 46%.

Arī rotaļlietu ražotājs "Hasbro" paziņojis par labāku ieņēmumu rādītāju nekā gaidīts 1,32 miljardu ASV dolāru apmērā, kas iezīmē pieaugumu par 54%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!