Foto: Pixabay
Rotaļlietu ražotāja "Mattel" ceturkšņa pārdošanas rezultāti uzrādījuši negaidītu kāpumu un uzņēmums prognozē, ka šāda tendence turpināsies arī nākamajos ceturkšņos, raksta "Reuters".

Mazumtirgotāji steidz papildināt plauktus ar Bārbijām un citām rotaļlietām, jo vecāki tās pērk daudz vairāk, lai izklaidētu bērnus, kuri pandēmijas dēļ nevar doties uz skolām vai bērnudārziem.

Rezultātā "Mattel" pārdošanas apjomi trešajā ceturksnī pieauguši par 10%, kas ir straujākais kāpums pēdējo desmit gadu laikā.

Saskaņā ar pētījumu kompānijas "NPD" aplēsēm, paredzams, ka pieprasījums turpinās augt, ņemot vērā, ka daudzās bagātajās ģimenēs nauda netiek iztērēta ceļojumos, bet tiek tērēta dažādu izklaides lietu iegādei.

"Mattel" vadītājs Inons Kreics sacījis, ka sagaida, ka pēdējā ceturksnī, ņemot vērā svētku tuvošanos, pieaugs pieprasījums pēc Bārbijas mājām un lellēm, taču brīdinājis, ka nav pārliecināts, vai pilnībā spēs apmierināt pircēju pieprasījumu.

Bārbiju pārdošanas apjomi trešajā ceturksnī pieauga par 29% līdz 532,2 miljoniem ASV dolāru, kas ir straujākā ceturkšņa izaugsme kopš 2003. gada. Kopējie uzņēmuma pārdošanas apjomi sasniedza 1,63 miljardus dolāru, pārspējot analītiķu prognozētos 1,46 miljardus dolāru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!