Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Eiropas Komisija (EK) otrdien sākusi izmeklēšanu pret interneta gigantu "Google" saistībā ar iespējamu konkurences kropļošanu digitālo reklāmas tehnoloģiju sektorā.

EK norāda, ka sākusi oficiālu izmeklēšanu pret "Google", lai noskaidrotu, vai uzņēmums nav pārkāpis Eiropas Savienības konkurences noteikumus, dodot priekšroku savai digitālo reklāmu tehnoloģijai uz konkurenta rēķina.

Komisija jo sevišķi pievērsīs uzmanību tam, vai "Google" neierobežo trešo pušu piekļuvi lietotāju datiem reklāmas nolūkiem.

"Google" ievāc datus mērķauditorijai pielāgotu reklāmu izvietošanai, taču vienlaikus uzņēmums arī pārdod reklāmas vietas un darbojas kā starpnieks starp interneta reklamētājiem un publicētājiem, skaidro EK.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!