'Facebook' lietotāju soctīklā pavadītais laiks negaidīti sarūk
Foto: Reuters/Scanpix

"Facebook" īpašnieka Marka Zakerberga centieni soctīklu padarīt vēl populārāku cieš neveiksmi un lietotāji to izmanto aizvien mazāk, vēsta ziņu aģentūra "CNN Money".

31. janvārī Zakerbergs investoriem paziņoja, ka portālā veiktā satura analīze liecina par 5% lielu lietotāju pavadītā laika kritumu. "Kopš veiktajām izmaiņām portālā, ik dienas cilvēki pavada aptuveni 50 miljonus stundu mazāk mūsu platformā," papildina Zakerbergs.

Apmeklētāju skaita samazināšanās skaidrojama ar virālo video parādīšanās samazinājumu lietotāju jaunumu joslās, par problēmas iemesliem stāsta sociālā tīkla dibinātājs.

Medijs ziņo, ka "Facebook" ir sarūgtināts arī par savu ikdienas lietotāju būtisko kritumu ASV un Kanādā, kur tas ceturkšņa laikā no 185 miljoniem lietotāju samazinājies uz 184 miljoniem. Kas tāds novērojams pirmo reizi, skaidro uzņēmums.

Zakerberga plāni turpmākajos mēnešos, kā vēsta "CNN Money", ir parādīt lietotājiem viņu laika joslās vairāk jaunumu no draugiem, "mazāk to piemēslot ar reklāmām un publicitātes ziņām", tādā veidā cerot atgūt lietotāju interesi.

Šobrīd portālam "Facebook" ir 2,13 miljardi aktīvu ik mēneša lietotāju un 1,4 miljardu aktīvu platformas ikdienas patērētāju.

Source

DELFI Bizness

Tags

ASV Facebook Marks Zakerbergs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form