Foto: Shutterstock

Nepareizi veikti aprēķini par pārdošanas apjomiem, pandēmijas sekas un strauji pieaugušais atpakaļ nosūtīto apģērbu un citu preču skaits novedis pie situācijas, ka pasaulē noliktavas ir pārpildītas ar neizpirktajām precēm. Augošo cenu apstākļos daudzi tirgotāji nezina, ko ar šīm precēm darīt, bet tirdzniecības nozares analītiķi prognozē, ka kādā brīdī šīs preces tomēr nāksies pārdot ar lielām atlaidēm, un jau šobrīd vērojams, ka savas preces īpašās akcijās piedāvā tādi zīmoli, kādi līdz šim atlaides vispār īsti nav piemērojuši. Vai tas nozīmē, ka apģērbus, mājsaimniecības un citas preces varēs iegādāties ar milzīgām atlaidēm, skaidro "Delfi Bizness".

Augošo cenu apstākļos daudzi tirgotāji nezina, ko ar šīm precēm darīt, bet tirdzniecības nozares analītiķi prognozē, ka kādā brīdī šīs preces tomēr nāksies pārdot ar lielām atlaidēm, un jau šobrīd nereti vērojams, ka savas preces īpašās akcijās piedāvā tādi zīmoli, kādi līdz šim atlaides vispār īsti nav piemērojuši. 

Vai tas nozīmē, ka apģērbus, mājsaimniecības un citas preces varēs iegādāties ar milzīgām atlaidēm, skaidro "Delfi Bizness". 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!