Foto: DELFI

Sākot no šī gada 16. decembra Eiropas patērētāji var vienkopus atrast visas atbildes par savām patērētāju tiesībām jaunajā Eiropas patērētāju centru tīkla ("ECC – Net") mājaslapā "eccnet.eu", informē Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Šī jaunā mājaslapa izveidota, lai patērētāji tajā varētu viegli orientēties un atrast vienkāršu, skaidri saprotamu informāciju, kā arī atbildes uz visiem jautājumiem vai neskaidrībām, ar ko mūsdienās saskaras patērētāji visā Eiropā.

Eiropas Patērētāju centru tīkls ("ECC-Net") patērētājiem piedāvā konsultācijas un padomus par patērētāju tiesībām, to aizsardzību, iepērkoties un ceļojot ES kā arī Eiropas Ekonomiskās zonas ietvaros.

"ECC-Net" tīkla dalībnieki katrā dalībvalstī, tostarp arī Latvijā (Eiropas Patērētāju informēšanas centrs), palīdzēs patērētājiem rast pozitīvu risinājumu ārpustiesas ceļā, sazinoties ar ārvalstu komersantu. Eiropas Patērētāju centri nodrošinās, ka patērētājs ir informēts par savām tiesībām un saņem ekspertu palīdzību savā valodā.

Mājaslapā patērētāji var atrast visu ES dalībvalstu un Eiropas Ekonomiskās zonas dalībvalstu Eiropas Patērētāju centru kontaktus, kur var vērsties, uzdot interesējošos jautājumus, saņemt konsultācijas vai iesniegt sūdzību par pārrobežu darījumiem un problēmām, kuras radušās saistībā ar tiem.

Mājaslapu gada garumā izstrādājusi starptautiska komanda no Nīderlandes, Īrijas, Zviedrijas, Itālijas, Kipras un Vācijas Eiropas Patērētāju centriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!