Foto: Publicitātes attēli
Pandēmijas dēļ miljoniem studentu pēdējā laikā ir pāroientējušies uz tiešsaistes apmācībām, tādēļ aizvien populārākas kļūst dažādas platformas, kas piedāvā paplašinātas apmācības kādā priekšmetā, raksta "TechCrunch".

Arī Kanādā radītā matemātikas apmācību platforma "Knowledgehook" turpina savu uzvaras gājienu, un nupat tās dibinātājiem izdevies piesaistīt finansējumu 13,5 miljonu Lielbritānijas mārciņu apmērā, un tajā ieguldījuši tādi uzņēmumi kā "Mesoamerica's Alexandria Corp.", "Nelson Education", "Ideal Ventures", "Nicoya Ventures" un "EdTech fund".

Patlaban "Knowledgehook" platforma sadarbojas ar vairāk nekā 100 tūkstošiem skolu visā pasaulē, un uzņēmums cer, ka 2021. gadā platformu izmantos 50 miljoni studentu visā pasaulē.

"Knowledgehook" programma apvieno skolas programmu ar attālināto apmācību mājās, sniedzot ieskatu tēmās, kas skolēnam tik labi nepadodas. Skolotāji, balstoties uz šo informāciju, izmanto programmu, lai uzlabotu skolēna izpratni par matemātiku, ļaujot pielāgot apmācību procesu un uzraudzīt progresu.

"Mūsu platforma nav spēle, tā piedāvā 360 grādu skatu uz bērna apmācību procesu, ļaujot uzlabot viņa pieredzi un rezultātu," sacījis platformas līdzdibinātājs un vadītājs Treviss Retnams.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!