Mūzikas milža 'Spotify' zaudējumi trīskāršojas
Foto: Reuters/Scanpix

Mūzikas vietnes "Spotify" finansiālais stāvoklis 2014.gadā saglabājis iepriekš jau piedzīvotu tendenci - strauju ienākumu palielināšanos, bet arī pamatīgus zaudējumus, vēsta medijs "The New York Times".

Straumēšanas lietotnes "Spotify" dati par 2014. gadu liecina, ka uzņēmuma ienākumi palielinājušies par 1,3 miljardu dolāru, kas ir par 45% vairāk nekā pagājušajā gadā. Tomēr ienākumi uzņēmumam vēl nenes peļņu, ziņo "Mashable.com".

Kompānija paziņojusi par 197 miljonu dolāru lieliem zaudējumiem , kas ir vairāk nekā 2013.gadā piedzīvotie 68 miljonu dolāru zaudējumi. "Spotify" finansiālo neveiksmi skaidro ar produktu attīstīšanas papildu izmaksām, paplašināšanos un licencēšanu.

"The New York Times" caurskatījis publiskotos datus un secinājis, ka mūzikas vietne "Spotify" gatavojas uzsākt video straumēšanu. Šis solis varētu ieinteresēt reklāmdevējus un iegūtā nauda varētu segt zaudējumus.

"Spotify" ir pasaulē populārākais mūzikas straumēšanas serviss. Tas piedāvā legālā veidā un bez maksas klausīties vairāk nekā 20 miljonus dziesmu. "Spotify" piedāvāto mūziku var klausīties uz jebkuras mūsdienu komunikāciju tehnoloģiju ierīces.

Source

DELFI Bizness

Tags

Mūzika
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form