Foto: Publicitātes foto

Pastāv vairāki mīti par uzņēmumu kultūru, piemēram – kultūra nav svarīga, jo to nevar izmērīt. Tāpat bieži vien ar kultūru tiek saprasti papildu bonusi – papildu atvaļinājums, prēmijas u. tml., kā arī tiek pieņemts, ka uzņēmuma kultūra ir ilgi jābūvē, bet tā nav. Tas ir jautājums par to, kāpēc darbinieks strādā tieši šajā uzņēmumā, sarunā ar "Delfi Bizness" jaunuzņēmumu pasākuma "Techchill" laikā teic "Miro" jaunuzņēmumu programmas vadītājs Jairs Halevi (Jaïr Halevi).

"Jo tālāk dodos uz austrumiem," atzīst Halevi, "jo sarežģītāk ir runāt par komandas saikni, ievainojamību." Viņš ir daudz strādājis ar Krievijas un Ukrainas kolēģiem un novērojis atšķirības salīdzinājumā ar rietumeiropiešiem un amerikāņiem, kad tiek runāts par biznesa ne tik tveramajām lietām.

Uzņēmuma kultūru veido dibinātāju, vadītāju un darbinieku uzskati un uzvedība. Kultūra pati par sevi nenodrošinās lielāku tirgus daļu vai labāku produktu, bet tā var palīdzēt, it īpaši tāpēc, ka uzņēmumā ir vajadzīgas problēmu risināšanas spējas. 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!