Foto: Reuters/Scanpix

Sestdien līdz ar ziņām par Lielbritānijas karaļnama jaunākās locekles nākšanu pasaulē "karaliskā bēbja trakumā" metušies ne tikai birti, bet arī starptautiski uzņēmumi.

Kompānijas prinča Viljama un Kembridžas hercogienes Katrīnas meitas piedzimšanai pievērsto visas pasaules uzmanību izmanto, lai audzētu arī savu fanu loku. Portāls "Mashable" apkopojis ievērojamākos uzņēmumus, kas nav spējuši atturēties no laimīgo vecāku sveikšanas vai jokiem saistībā ar princeses piedzimšanu.

Sviestmaižu ēstuve "Subway" publicējusi apsveikumu ar jauno "papildinājumu" kopā ar stārķa attēlu, tiesa gan, lidonis nes nevis zīdaini, bet gan sviestmaizi.


"Coca-Cola" sūta "milzīgus sveicienus no vienas ģimenes otrai".


Arī mūzikas atskaņošanas ierīču ražotājs "Beats By Dre" izmanto izdevību, lai atgādinātu par sevi, apgalvojot, ka "bēbji ir mīlīgi, mazi un skaļi, gluži kā "BeatsPill"".


Labdarības organizācija RNLI savukārt sociālo tīklu lietotāju uzmanību izmanto cēliem mērķiem.


Kartupeļu uzkodu ražotājs "Walkers Crips" ir visai lakonisks un ļauj runāt ilustrācijai, kas gan mikroblogošanas vietnes "Twitter" lietotāju vērtējumā ir visai savdabīga.


Apģērbu ražotājs "Brabour" publicējis apsveikumu, kā arī fotogrāfiju ar jakas kabatā paslēptu plīša lācīti un uzrakstu "tava žakete gaida".


Smalkmaizīšu tīkls "Cinnabon" mirkļa birku "Karaliskais bēbis" izmanto, lai paziņotu, ka arī viņiem ir jauns "maziņais".


Lielbritānijas aviokompānija "British Airways" neslēpj sajūsmu par to, ka "tā ir meitenīte".


Tikai autiņbiksīšu ražotājs "Pampers" atcerējies apsveikt jaundzimušās princeses vecāko brāli.


Mazumtirdzniecības ķēde "Tesco" vecākiem atgādina, ka veikalu plauktos ir daudz ideju atvases vārda izvēlei, publicējot bildi ar Šarlotes kartupeļiem, kas ir arī viens no vārdiem, kas tiek uzskatīts par visticamāko Keitas un Viljama izvēli.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!