Foto: AFP/Scanpix/LETA

Nīderlandes ēdienu piegādes uzņēmums "Just Eat Takeaway.com" vienojies pārņemt ASV bāzēto "Grubhub" - darījuma summa sasniedz 7,3 miljardus ASV dolāru, raksta "Bloomberg".

"Just Eat Takeaway" paudis, ka maksās 75,1 dolārus par vienu "Grubhub" akciju.

Pārņemot zīmolu, "Just Eat Takeaway" ieies ASV tirgū, paplašinot savas jau tā globālā mēroga robežas, jo uzņēmums darbojas arī Austrālijā, Brazīlijā un Kanādā, kā arī Eiropas valstīs.

Sarunas par uzņēmuma iegādi ar "Grubhub" bija risinājis arī kopbraukšanas uzņēmums "Uber Technologies Inc.", taču radušos pretrunu dēļ par peļņas sadali darījums nenotika. "Uber" esot piedāvājis sešus miljardus dolāru.

Pēc "Grubhub" pārņemšanas, "Just Eat Takeaway" būs lielākais pārtikas piegādes uzņēmums ārpus Ķīnas.

Pārtikas piegāde ir viena no nedaudzajām ekonomikas sastāvdaļām, kas Covid-19 pandēmijas dēļ gūst peļņu. Tomēr konkurence ir sīva ne tikai piegādes nodrošināšanā, bet arī populārāko uzņēmumu pārpirkšanā, lai apvienotu spēkus ekonomikas neskaidrības laikā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!