Foto: Publicitātes foto
Šā gada martā "Blue Shock Race" (BSR) saņēma uzaicinājumu Monako prezentēt savus sporta un nomas kartus vairākiem profesionāliem kartingu pilotiem, kas braukuši arī F2 un F3 klasēs. Un pēc testiem Monako iekštelpu kartadroms "Kart Indoor Monaco" nolēma mainīt visus kartingus pret "Blue Shock Race" izstrādājumiem, informē uzņēmums.

Jūlija sākumā Monako trase tika atvērta ar sešiem Latvijā ražotajiem BSR 2.0 modeļa elektrokartingiem, un šobrīd "Kart Indoor Monaco" gaida vēl otro piegādi – astoņus bērnu elektrokartingus. "Kart Indoor Monaco" ir viena no prestižākajām vietām, kur var izbraukt ar "Blue Shock Race" izstrādātajiem kartingiem Eiropā.

Kartingu trases īpašnieks Klivio Pičione (Clivio Piccione) atzīst, ka BSR ir labākie elektrokartingi tirgū šobrīd, pateicoties inovatīvajiem risinājumiem, kā arī ātrās baterijas apmaiņas sistēmai, kartingu jaudas un dinamikas rādītājiem. Protams, "Blue Shock Race" vēl jāstrādā pie vairākiem nelieliem kartingu tehniskajiem risinājumiem, bet bāze, ko ir radījis uzņēmums, Monako trases īpašnieka ieskatā, ir lielākais lēciens nomas kartingu risinājumos.

Monako ir viens no uzņēmuma eksporta tirgiem. Šobrīd BSR pasūtījumi ir 3–4 mēnešus uz priekšu. Kartingus gaida vēl tādas valstis kā Ungārija, Grieķija, Lielbritānija, ASV, Jaunzēlande u.c.

Šogad "Blue Shock Race" virzās uz viena miljona eiro apgrozījumu, mēģinot sasniegt mērķi pārdot 200 un vairāk elektrokartingus 2021 gadā. "Par spīti Covid-19 laikiem, esam spējuši atrast risinājumus ražot izklaides un sporta industrijai kartingus un vēl vairāk attīstīt jauno ražotni Liepājā, kāpināt pārdošanas un ražošanas jaudas. Komanda iegulda ļoti smagu darbu, un šobrīd droši varam teikt, ka esam uz pasaules lielās skatuves kartingu industrijā," teic uzņēmuma vadītājs Artis Daugins.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!