Foto: Raivis Vilūns

Šonedēļ Latvijā 15 veikalu durvis beidzot vaļā vēra vācu mazumtirgotājs "Lidl", ko par nopietnu konkurentu atzinuši arī citi lielie Latvijas mazumtirgotāji. Jūtot potenciālo konkurences pieaugumu, jau iepriekš strādājošās veikalu ķēdes sāka "mest lejā" cenas pārtikas produktiem. Īpašu uzmanību piesaistīja banāni, kuru cenas strauji kritās un kuri tika prominenti atspoguļoti arī veikalu reklāmas materiālos.

Dažviet pat tika solīti banāni par 0,01 eiro kilogramā. Pat mēbeļu un citu sadzīves priekšmetu tirgotājs IKEA šonedēļ izplatīja materiālus, kuros reklamē pannas un citus piederumus banānu pagatavošanai, kamēr citi piedāvāja ķerras banānu vešanai un šūpuļtīklus banānu formās. 

Hiperbolizējot notiekošo, pirmās "Lidl" nedēļas Latvijā var droši saukt par "banānu kariem".

Citus "Delfi Bizness" komiksus atradīsi šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!