Foto: Raivis Vilūns

No piespiedu mājsēdes pērn un šogad cieta virkne uzņēmumu, bet, iespējams, visvairāk aviokompānijas, kuru dīkstāve īpašniekiem izmaksā prāvas summas. Tādēļ laiku pa laikam gadās dzirdēt, ka kāda valsts, tajā skaitā arī Latvija, mēdz stiprināt nacionālās aviokompānijas ar aizdevumiem vai citiem atbalsta mehānismiem. Kā šonedēļ rakstīja "Delfi Bizness", Eiropā pēdējā gada laikā strādājošie uzņēmumi atbalstā saņēmuši desmitiem miljardus eiro. Taču nozares eksperti pauduši pamatotas bažas, ka nav zināms, vai valdības šo naudu saņems atpakaļ un dažos gadījumos aviokompānijām ir neskaidri un nelietprātīgi plāni naudas izmantošanai.

Tādēļ laiku pa laikam gadās dzirdēt, ka kāda valsts, tajā skaitā arī Latvijā, mēdz stiprināt nacionālās aviokompānijas ar aizdevumiem vai citiem atbalsta mehānismiem. Kā šonedēļ rakstīja "Delfi Bizness", Eiropā pēdējā gada laikā strādājošie uzņēmumi atbalstā saņēmuši desmitiem miljardus eiro.

Taču nozares eksperti pauduši pamatotas bažas, ka nav zināms, vai valdības šo naudu saņems atpakaļ un dažos gadījumos aviokompānijām ir neskaidri un nelietprātīgi plāni naudas izmantošanai. Tāpat nevienam nav zināms, kad aviācijas nozare atgriezīsies "pirmskovida" līmenī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!