Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI
"Spilvas" tomātu mērces ražošana tika uzsākta tālajā 1994. gadā, un kopš tā laika nemainīgs palicis gan tomātu mērces etiķetes dizaina galvenais elements – vistas kāja, gan arī produkta garša, jo tā sastāvā gadu laikā veiktas vien minimālas izmaiņas – ražotājs atteicies no konservantu lietošanas.

Pateicoties tieši dizainam, šis produkts gan uzņēmuma iekšienē, gan sabiedrībā nereti tā arī tiek dēvēts – par "vistas kāju". Uzņēmumā stāsta, ka, izstrādājot produkta noformējumu, bijusi vēlme parādīt patērētājiem vienu no veidiem, kā tomātu mērce izmantojama. Šobrīd tas jau esot kļuvis vairāk par ikonismu, bet dizainu uzņēmums turpina izmantot un pat aizsargā, jo esot bijuši daudzi mēģinājumi to kopēt.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!