Pateicoties tieši dizainam, šis produkts gan uzņēmuma iekšienē, gan sabiedrībā nereti tā arī tiek dēvēts – par "vistas kāju". Uzņēmumā stāsta, ka, izstrādājot produkta noformējumu, bijusi vēlme parādīt patērētājiem vienu no veidiem, kā tomātu mērce izmantojama. Šobrīd tas jau esot kļuvis vairāk par ikonismu, bet dizainu uzņēmums turpina izmantot un pat aizsargā, jo esot bijuši daudzi mēģinājumi to kopēt.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Abonē un lasi vairāk:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit