Foto: Shutterstock
Šis ir tipisks amerikāņu veiksmes stāsts. Tikpat tipisks kā pats produkts – košļājamā gumija, jo bija laiks, kad nebija stereotipiskākas ainas par amerikāņu karavīru, policistu vai kovboju, kas kustina žokli. Tagad košļājamo gumiju iecienījuši visi, kam vienkārši patīk pūst burbuļus, mēģina atmest smēķēšanu, cenšas noņemt aplikumu no zobiem un regulēt sārmu līdzsvaru mutē.

"Delfi Bizness" katru sestdienu publicē slavenu uzņēmumu neparastās vēstures līkločus rubrikā "Zīmola stāsts". Visus šīs sērijas stāstus vari izlasīt šeit.

Un arī stāsts par pasaulē lielākā košļājamo gumiju ražotāja "Wrigley" dibinātāju Viljamu Vrigliju jaunāko, ir oda amerikāņu centībai, atjautībai, entuziasmam, optimismam un drosmei. Kā pierādījusi viņa dzīve – bez šīm īpašībām lielajā biznesā ne soli...

Delveris ar tirgotāja ķērienu

Viljams Vriglijs jaunākais (1861-1932) dzimis Filadelfijā, Pensilvānijas štatā, ziepju fabrikas īpašnieka un mājsaimnieces ģimenē.

Vecākais no deviņiem brāļiem un māsām ģimenē, Viljams Vriglijs bija, kā mūsdienās saka, hiperaktīvs bērns. Pamatskolā viņš bija izdaudzināts kā izcili nerātns un pat vairākas reizes tika izmests no tās. Jau 11 gadu vecumā viņš bija aizbēdzis no mājām uz Ņujorku.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!