Foto: AFP/Scanpix/LETA

Sociālo tīklu uzņēmums "Facebook" otrajā ceturksnī strādājis ar 10,39 miljardu dolāru peļņu, kas bija apmēram divreiz lielāka nekā pagājušā gada aprīlī-jūnijā, liecina kompānijas pārskats.

Ieņēmumi šajā laika periodā palielinājušies par 56% līdz 28,58 miljardiem dolāru.

Reklāmu izvietošanas cena salīdzinājumā ar pagājušā gada otro ceturksni pieaugusi par 47%, bet lietotājiem parādīto reklāmu skaits kāpis par 6%.

Jūnijā "Facebook" bijuši 2,9 miljardi lietotāju, kas bija aktīvi vismaz reizi mēnesī, jeb par 7% vairāk nekā pagājušā gada jūnijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!