Foto: AFP/Scanpix

Informācijas tehnoloģiju gigants "Google" iegādājies mūzikas straumēšanas kompāniju "Songza", vēsta "Business Insider".

Lai gan netiek izpausta darījuma summa, iepriekš tā lēsta 15 miljonu ASV dolāru apmēra.

"Google" plāno iekļaut "Songza" listes savā mūzikas straumēšanas pakalpojumā "Google Play".

Medijs norāda, ka tehnoloģiju milzim šis ir stratēģisks solis, jo melomānu piesaistē kompānija atpaliek no tādiem uzņēmumiem kā "Spotify", "Apple" un "Pandora".

Kā galveno iemeslu tam, ka "Google" nav izdevies ielauzties šajā biznesā, "Business Insider" min faktu, ka mūzika atšķirībā no vārdiem un attēliem tik viegli nav pakļaujama meklēšana algoritmiem, kas savukārt ir "Google" stiprākā puse.

Tehnoloģiju milzim jau pieder video vietne "YouTube", turklāt kļuvis zināms, ka "Google" grasās radīt pakalpojumu mūzikas mīļotājiem, kas būs bāzēts "YouTube" platformā, bet darbosies līdzīgi "Spotify" piedāvājumam. Šajā procesā "Songza" iegāde varētu tikai palīdzēt.

Tiesa gan, "Songza" pašlaik ir vien 5,5 miljoni aktīvu lietotāju, kamēr "Spotify" var lepoties ar 40 miljoniem. Tas savukārt liecina par to, ka "Google" mūzikas straumēšanas uzņēmumu iegādājies nevis tā klientu bāzes dēļ, bet gan, lai izmantotu tā tehnoloģijas mūzikas pārvaldīšanā.

Pēc nesen notikušā darījuma, kurā "Apple" iegādājās elektronikas produktu ražotāja un mūzikas straumēšanas uzņēmumu "Beats Music", "Apple" atzina, ka "Beats Music" mūzikas pārvaldīšanas prasmes darījumā spēlēja nozīmīgu lomu, piedāvājot lietotājam atskaņot dziesmas atkarībā no tā noskaņojuma, atrašanās vietas, iemīļotā žanra.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!