Foto: Reuters/Scanpix
Jebkuram interesentam tagad ir iespēja bez maksas uzlabot savas zināšanas par reklāmu veidošanu pasaulē zināmākajos sociālajos tīklos, informē uzņēmums "Httpool Baltics".

Apmācība platformā "Httpool Education" notiek moduļu formātā, un par katru apgūtu moduli lietotājs saņem sertifikātu. Šis bezmaksas instruments noderēs gan rūdītiem mārketinga speciālistiem zināšanu pilnveidošanai, gan studentiem un entuziastiem to iegūšanai.

Apmācības platformā "Httpool Education" notiek moduļos un ir par reklāmas izvietošanu tādos sociālajos tīklos kā "Twitter", "Spotify", "LinkedIn", "Snapchat", "Outbrain", "TripAdvisor" un citos. Moduļu skaits pastāvīgi tiks papildināts. Tāpat šeit ir iespēja apskatīt dažādus konkrētu reklāmu izvietošanas piemērus un mācīties no labākajām kampaņām.

Kā notiek apmācības? Vispirms ir jāreģistrējas platformā. Pēc tam jāizvēlas sociālais tīkls, kurā reklāmas izvietošanu ir vēlēšanās padziļināti apgūt. Tad jāiepazīstas ar informāciju par konkrēto platformu un jāatbild uz testa jautājumiem. Kad eksāmens veiksmīgi nokārtots, ir iespējams lejupielādēt sertifikātu, kas apliecina noteiktu prasmju līmeni.

"Httpool Baltics" mērķis vienmēr ir bijis uzlabot Latvijas un Baltijas reklāmas un mediju speciālistu izpratni par sociālajiem medijiem. Mēs gribam, lai Baltijas valstu uzņēmumiem izdotos veiksmīgāk sasniegt lokālos un globālos biznesa mērķus. Platforma "Httpool Education" ir veltīta tieši šim mērķim un ļaus mārketinga, reklāmas un mediju speciālistiem iegūt un pārbaudīt savas zināšanas, kā arī izmantot tās ikdienas darbā. Domāju, ka ilgtermiņā "Httpool Education" sertifikāts būs kvalitātes standarts nozarē," saka "Httpool Baltics" vadītājs Arnis Ozols.

"Httpool Education" platforma uzsāka darbu Latīņamerikas tirgū. Šobrīd to ir izmantojuši jau 12 000 speciālistu, iegūstot vairāk kā 60 000 sertifikātu. Platformā ir pieejami arī 70 veiksmīgu kampaņu piemēri jeb "case studies".

Platforma "Httpool Education" ir tapusi, sadarbojoties uzņēmumu grupai "Httpool", kas ir daudzu sociālo tīklu oficiālais reklāmas partneris 21 pasaules valstī, arī Baltijā, ar uzņēmumu "Internet Media Services" (IMS), kas ir "Sony Pictures Entertainment Company" grupas uzņēmums.

"Httpool" ir uzņēmuma IMS meitasuzņēmums un vadošais starptautiskais starpkanālu reklāmas tīkls. "Httpool" izmanto vismodernākās patentētās un licencētās tehnoloģijas. Uzņēmumam ir starptautiska pieredze, un tas nodrošina reklāmas tādos sociālajos tīklos kā "Twitter", "LinkedIn", "Spotify" un citur Austrijā, Bulgārijā, Horvātijā, Čehijā, Igaunijā, Grieķijā, Honkongā, Ungārijā, Indijā, Indonēzijā, Latvijā, Lietuvā, Maķedonijā, Malaizijā, Polijā, Rumānijā, Krievijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Šveicē un Ukrainā.

IMS ir "Sony Pictures Entertainment Company" grupas daļa. Tas ir vadošais digitālās komunikācijas un mārketinga partneris tiem uzņēmumiem, kas vēlas ātri attīstīt savu biznesu jaunattīstības valstīs. IMS palīdz zīmoliem sasniegt jaunu atpazīstamības līmeni un izaugsmi, izmantojot IMS ekosistēmu un radošos risinājumus. Tādi zīmoli kā "Twitter", "EA Sports", "Foursquare", "LinkedIn", "Spotify", "Twitch", "Warner Music" un "Snapchat" sadarbojas tikai ar IMS, lai nostiprinātu savas pozīcijas Latīņamerikas tirgū. IMS galvenais birojs atrodas Maiami, ASV. Citi biroji atrodas Brazīlijā, Meksikā, Argentīnā, Kolumbijā, Kostarikā, Čīlē, Gvatemalā, Panamā, Peru, Ekvadorā, Spānijā un Urugvajā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!