Foto: Shutterstock

Pēdējo divu mēnešu laikā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK) pieaudzis no iedzīvotājiem saņemto jautājumu skaits, kuros vaicāts par situācijām, kad telekomunikāciju operatori par sarunas minūti ietur paaugstinātu maksu, informēja SPRK.

Iedzīvotāji vēlējušies noskaidrot ne vien to, kādos gadījumos par sarunas minūti ir jāmaksā paaugstināta maksa, bet arī to, kā uzzināt, vai par konkrēto zvanu tā tiks piemērota.

Piedāvājam iepazīties ar SPRK sagatavotu infografiku, kurā skaidrots, kādos gadījumos telekomunikāciju operatoram ir pienākums brīdināt par izsaukuma maksu ar balss paziņojumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!