Infografika: Kad telekomunikāciju operatoram jāziņo par paaugstinātas maksas zvanu
Foto: Shutterstock

Pēdējo divu mēnešu laikā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK) pieaudzis no iedzīvotājiem saņemto jautājumu skaits, kuros vaicāts par situācijām, kad telekomunikāciju operatori par sarunas minūti ietur paaugstinātu maksu, informēja SPRK.

Iedzīvotāji vēlējušies noskaidrot ne vien to, kādos gadījumos par sarunas minūti ir jāmaksā paaugstināta maksa, bet arī to, kā uzzināt, vai par konkrēto zvanu tā tiks piemērota.

Piedāvājam iepazīties ar SPRK sagatavotu infografiku, kurā skaidrots, kādos gadījumos telekomunikāciju operatoram ir pienākums brīdināt par izsaukuma maksu ar balss paziņojumu.

Source

DELFI Bizness

Tags

SPRK
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form