Foto: Shutterstock

Sociālais tīkls "Instagram" strādā pie jaunas, neatkarīgas aplikācijas izstrādes, kas veltīta iepirkšanās nozarei. Tā varētu tikt nosaukta par "IG Shopping" un ļaus aplikācijas lietotājiem izvēlēties produktus no uzņēmumiem, kam viņi seko "Instagram", kā arī tos nopirkt jaunajā lietotnē, ziņo medijs "The Verge".

"Instagram" medijiem šo situāciju nekomentēja, tādējādi arī neminēja iespējamo lietotnes palaišanas datumu. Tā joprojām tiek izstrādāta, un lietotne pat varētu tikt atcelta, pirms tā kļūst pieejama lietotājiem, ziņo uzņēmumam pietuvināti avoti, kas vēlējās palikt anonīmi. Viņi minēja, ka "Instagram" tic, ka tas atrodas labās pozīcijās, lai veiktu lielu paplašināšanos e–komercijas jomā.

Vairāk nekā 25 miljoniem uzņēmumu jau ir savs "Instagram" konts, un četri no pieciem lietotnes lietotājiem seko vismaz vienam uzņēmumam, min "Facebook" pārstāve Šerila Sandberga. Neatkarīgas lietotnes izveide uzņēmumiem ļautu gan palielināt to popularitāti sociālajā tīklā, kā arī gūt papildus ienākumus

"Instagram" iepirkšanās funkcijas testēšanu ir sācis 2016. gada novembrī un daudz plašākā veidā to izvērsis pagājušā gada martā. Uzņēmumi patlaban var atzīmēt ierakstus ar konkrētiem produktiem, ļaujot lietotājiem iepirkties, uzklikšķinot uz attēla. "Instagram" pašlaik izmēģina iespēju, kas ļautu lietotājiem iepirkties pa tiešo no "Instagram story".

Iepirkšanās nebūtu pirmā "Instagram" iespēja, kas pārvēršas neatkarīgā aplikācijā. Kompānija kopš pagājušā gada decembra testē arī "Direct", kas ir jauna ziņapmaiņas lietotne, savukārt jūnijā kompānija savus lietotājus iepazīstināja ar IGTV, "Youtube" sāncensi, kas piedāvā skatīties lietotāju filmētus vertikālus video.

Jau vēstīts, ka "Facebook" sociālo tīklu "Instagram" nopirkta 2011. gadā par vienu miljardu dolāru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!