Uzņēmuma finanšu dati par 2020. gadu liecina, ka kopējais apgrozījums no preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas bija 12,08 miljonu eiro apmērā, kas ir par 15,53% mazāk nekā vēl gadu iepriekš.
Kā norāda SIA "Datakom" valdes loceklis Jānis Čupriks, "aizvadītajā gadā kompānija turpināja iesākto stratēģiju, piedāvājot tirgū risinājumus ar augstāku pievienoto vērtību un lielāku pašu pakalpojumu apjomu". Izvēlētā stratēģija sevi attaisnojusi – lai arī samazinājies apgrozījums, toties pieaugusi kompānijas rentabilitāte.
"COVID-19 pandēmija noteikti ir atstājusi sekas. Īpaši kritiska situācija bija 2020. gada otrajā un trešajā ceturksnī, kad uzņēmēji apturēja investīcijas jaunos risinājumos bailēs par nākotni. Visu aizvadīto gadu IT ārpakalpojumu segmentā daļa klientu cīnījās par izdzīvošanu. Bet bija arī labie piemēri, kur tieši krīzes periods ļāva patiesi izvērtēt ārpakalpojuma priekšrocības un pāriet uz tiem," 2020. gadu uzņēmuma darbā vērtē Čupriks.
"Šis bija arī komandas izaugsmes gads. No dziļas lejupslīdes COVID-19 krīzes sākumā, līdz straujākajai izaugsmei gada beigās. Pateicoties gudriem IT risinājumiem un komandai, kas tos prata nogādāt līdz klientam, esam pamatīgi paaugušies," viņš komentē.
Kā norāda uzņēmuma valdes loceklis, 2021. gadā "Datakom" mērķis ir turpināt piedāvāt klientiem "arvien gudrākus IT risinājumus".
"Datakom" šogad turpinās arī mobilās kases viedierīces "TikiTaka Pay" tirgus paplašināšanu un funkcionalitātes attīstību. Pašlaik uzņēmums meklē sadarbības partnerus vairākās Eiropas valstīs, lai paplašinātu "TikiTaka" risinājumu eksportu.
SIA "Datakom" dibināts 1994. gadā.