Foto: Publicitātes foto
Veidojot un attīstot savu uzņēmumu, neizbēgami būs arī grūti periodi, desmitiem reižu būs brīži, kad šķitīs – tā bodīte jāver ciet. Lai tos pārvarētu, svarīga ir ticība produktam un pārliecība par tā nepieciešamību, par savu biznesa pieredzi stāsta iepakojuma platformas AS "PrintOnPack.com" valdes loceklis, līdzdibinātājs Ingars Zagorskis.

Viņš neslēpj kļūdas, kuras pieļāvuši "PrintOnPack.com" dibinātāji, un, ņemot vērā gūto pieredzi, iesaka, ko "likt aiz auss" biznesa uzsācējam Latvijā.  

Uzņēmēji ar saviem stāstiem dalījās konkursa "E-komercijas zvaigzne 2023" ietvaros organizētā pasākumā.

Džons, kuram patīk grauzdēt kafiju

Zagorskis stāsta, ka lielāko daļu savas karjeras aizvadījis fintech uzņēmumos, un beidzamo no tiem kopā ar partneriem "būvējis" arī pats. Vairāk nekā trīs gadus viņš dzīvojis un veidojis biznesu Dienvidaustrumāzijā, kur iepazinis milzīgās atšķirīgas dažādos tirgos gan kultūras, gan mentalitātes dēļ. Un, kā vērtē uzņēmējs, tas noteikti ir palīdzējis, arī attīstot "PrintOnPack.com".

Atskatoties uz to, kā radās iepakojuma platformas biznesa ideja, Zagorskis stāsta, ka produktu ražotājiem, kuriem nepieciešams iepakojums, bija ārkārtīgi grūti pāriet no viena iepakojuma ražotāja pie cita, kas saistīts ar šīs jomas specifiku. Tas savukārt rezultējās cenu kāpumā – iepakojuma ražotāji strauji cēla cenas, bet tikai ļoti neliela daļa klientu meklēja citus variantus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!