Foto: DELFI
Populārā darba vides ziņapmaiņas programma "Slack" mainījusi savu vizuālo identitāti, taču, kā jau tas mēdz gadīties, lietotājiem bija visai pretrunīgas domas par šādu soli. Vairāki no tiem pat minējuši, ka jaunais logo drīzāk atgādina nacistu svastiku, kas izveidota no krāniņiem, vēsta "Buzzfeed" un citi ārzemju tehnoloģiju portāli.

"Slack" kompānijas paziņojumā skaidro, ka tās iepriekšējais logo, kuru rotāja 11 dažādu krāsu elementi, bijis pārlieku sarežģīts. Jaunajā logo atstātas četras krāsas, kā arī izmainītas logo elementu leņķu attiecības, kas tagad kļuvušas vienkāršākas.

"Es pazīstu "Slack" darbiniekus, viņi ir gudri, spējīgi un gādīgi cilvēki. Bet, kad jūs dzirdat vārdus "no krāniņiem veidota svastika", tie savā ziņā ir jaunā logo beigas," tviterī rakstīja dizaineris Karters Baksters.

Globālie startapi, mainot vizuālo identitāti, regulāri nonāk soctīklotāju nežēlastībā. Tā "Uber" jaunais logo 2012. gadā tika salīdzināts ar zemo cenu lielveikalu izkārtni, bet "Airbnb" jaunā vizuālā identitāte 2016. gadā tika pielīdzināta drīzāk kā sieviešu veselības centram atbilstoša.

"Slack" komentārus par dizaina kritiku portālam "Buzzfeed" atteicās komentēt.

Uzņēmums sākotnēji 2009. gadā tika dibināts kā neliela un oriģināla spēļu kompānija. Tiesa, plāni par spēļu kompāniju piedzīvoja neveiksmi. Tāpēc jau 2013. gadā uzņēmums nolēma izveidot ziņapmaiņas rīku "Slack".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!