Foto: EPA/LETA

Sociālais tīkls "profesionāļiem "LinkedIn", ko tehnoloģiju milzis "Microsoft" iegādājies par 26,2 miljardiem ASV dolāru, nākotnē kļūs par karjeras cilvēkiem pielāgotu "Facebook", intervijā izdevumam "Bloomberg", atklājis "Microsoft" līdzdibinātājs Bils Geitss.

Lietotājiem vajadzētu būt spiestiem teikt: "Šī profesionālās informācijas ziņu lente, ko saņemu "LinkedIn", ir veids, kā es gribu uzzināt jaunumus par savu karjeru, uzņēmumu un indistriju," intervijā norādīja Geitss, kurš ir entuziastisks par jaunā uzņēmuma iegādi.

Viņš norādīja, ka "LinkedIn" ir iespēja radīt biznesa tīmekli, kas pielāgots strādājošo pasaulei līdzīgā veidā tam, kā "Facebook" radījis tīmekli sociālajām kopienām.

Šis pirkums ir iespēja "Microsoft", kas nokavēja ienākšanu "Google", "Facebook" un citu portālu dominētajā patērētāju tīmeklī, rast pieeju sociālajiem rīkiem, raksta "Bloomberg". Taču 13. jūnijā pasludinātā darījuma cena, kas ir viena no augstākajām tehnoloģiju industrijas vēsturē, radījusi 2% lielu "Microsoft" akciju vērtības kritumu.

Intervijā "Bloomberg" Geitss neizrādīja satraukumu par akciju kritumu. "Es visnotaļ uzskatu, ka abu uzņēmumu vērtība kopumā ir lielāka par to, kāda ir to vērtība atsevišķi. Taču man patīk, ka tirgus vēlas, lai mēs to pierādām," teica "Microsoft" līdzdibinātājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!