"Delfi" lūdza Sildnikam, kā arī reklāmas aģentūras "mCloud" valdes priekšsēdētājam Modrim Šķēlam un podkāsta "Digitālās brokastis" vadītājam Artim Ozoliņam novērtēt, cik ērts un drošs ir šis sociālais medijs un vai tas Latvijā ieradies uz palikšanu. Nevar arī iztikt bez "tā" jautājuma: vai ar to varēs nopelnīt?
"Kāpēc ir vajadzīgs "ClubHouse"? Tā ir vieta, kur rosināt diskusijas tiešā un nepastarpinātā veidā. Tas, kur es saredzu tā potenciālu, ir dažādas nevalstiskās organizācijas, organizācijas, kur ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir diskusijas un sarunas ar cilvēkiem, tai skaitā arī politiskās partijas," uzskaitīja Ozoliņš.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit