'Pigu' atļauj uzņēmumiem tirgot savas preces grupas e-veikalos, tai skaitā '220.lv'
Foto: Shutterstock

E-komercijas uzņēmums "Pigu" izveidojis tiešsaistes tirdzniecības platformu (marketplace). Vietējiem uzņēmumiem būs iespēja pārdot savas preces visos trīs grupai piederošajos interneta veikalos, tai skaitā "220.lv", informē uzņēmums.

E-komercijas platforma, kas apvienos pircējus un pārdevējus ar interneta veikalu "220.lv", "Pigu.lt" un "Kaup24.ee" starpniecību, uzņēmējiem sniegs iespēju attīstīties, savukārt pircējiem tiks nodrošināta lielāka preču izvēle. "Sperot šo soli, mēs ne tikai ieejam jaunā biznesa attīstības posmā, bet arī dodam iespēju augt vietējam biznesam. Mēs vēlamies, lai e-komercija būtu pieejama maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo vēl nesen galvenokārt tā bija lielo spēlētāju priekšrocība. Mūsu pieredze, kas gūta vairāk nekā desmit gadu garumā, un labi attīstītā infrastruktūra pacels Baltijas valstu mazo un vidējo biznesu jaunā līmenī. Mēs ticam, ka mazie uzņēmumi ir valsts ekonomikas mugurkauls un redzam lielu potenciālu, lai attīstītos kopā," teic "Pigu" grupas izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Pēc viņa teiktā, tirdzniecības platforma tirgotājiem palīdzēs sasniegt panākumus īsākā laika periodā. Viņiem nevajadzēs atvērt savu e-veikalu, investēt tajā līdzekļus un ieguldīt darbu pircēju piesaistei. Mazajam un vidējam biznesam tas ļauj pilnībā pievērsties savu ambiciozo mērķu sasniegšanai.

"Marketplace" platforma piedāvā iespēju tirgoties trīs e-veikalos, kā arī nodrošina mārketinga atbalstu, attīstītu norēķinu un preču piegādes infrastruktūru. Līdzīgi kā ārvalstu platformās, reģistrētajiem uzņēmumiem būs jāmaksā ikmēneša maksa par tirdzniecības platformas izmantošanu, kā arī komisijas maksa par pārdotajām precēm atkarībā no produkta kategorijām.

"Šī ir dabiska biznesa attīstība, un mēs kā nozares līderi ietekmējam tirgus tendences. "Marketplace" biznesa modelis nav jauns risinājums pasaules mērogā, tā ir vispāratzīta prakse, kas jau veiksmīgi darbojas citviet. Esam pārliecināti, ka šis risinājums ir ļoti nepieciešams Lietuvas, Latvijas un Igaunijas biznesam un klientiem," norāda Ļuļis.

Viņš norāda, ka ir grūti prognozēt uzņēmēju skaitu, kas nolems reģistrēties e-komercijas platformā. Tajā pašā laikā sagaidāms, ka interese būs liela, jo jau šobrīd platformas izmantošanai reģistrējušies daudzi atpazīstami gan e-komercijas, gan tradicionālās tirdzniecības pārstāvji. "Mums ir svarīgi, lai platformai pievienotos pēc iespējas vairāk tirgotāju, un reaģēsim uz katru pieteikumu – gan no lieliem un atpazīstamiem spēlētājiem, gan no maziem un vidējiem uzņēmējiem," teic Ļuļis.

"Pigu" grupai pieder tiešsaistes veikali "220.lv" Latvijā, "Pigu.lt" Lietuvā un "Kaup24.ee" Igaunijā. Kopš 2015. gada "Pigu" grupu pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā MCI. 2018. gada beigās "Pigu" grupa paziņoja par apvienošanos ar vienu no Polijas e-komercijas tirdzniecības līderiem "Morele".

Source

DELFI Bizness

Tags

E-komercija Mazumtirdzniecības apgrozījums
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form