Foto: Scanpix/AP

Neskatoties uz to, ka šobrīd kriptovalūtu pasaulē valda drūms noskaņojums, nozares uzņēmumi bankrotē un investori pārnes savus līdzekļus uz mazāk riskantiem aktīviem, globālie zīmoli, piemēram, "Nike" un "LG", liek cerības uz nākotni.

Arī uz kriptovalūtu blokķēdes tehnoloģiju balstītajam digitālās mākslas (NFT) tirgum nav gājis pārāk labi. Izdevums “Fortune” vēsta, ka populārākajā NFT tirdzniecības platformā “OpenSea” tirdzniecības apjomi šogad ir kritušies fantastiskā tempā. Vien periodā no maija līdz augustam apjoms ir sarucis par 99%. Maijā tur tika apgrozīti līdzekļi 2,7 miljardu ASV dolāru apmērā, kamēr augusta izskaņā vien 9,3 miljoni dolāru.

Attiecīgi digitālās mākslas tirgus, kur lietotājs, izmantojot kriptovalūtas, var iegūt blokķēdē nostiprinātas unikālas tiesības uz digitālo mākslas projektu (bilde, skaņa, video utt.), pieredz smagus laikus. 

Slavenības neatsakās no NFT 

Tomēr, neskatoties uz to visu, kā raksta tīmekļa vietne “Mashable”, ne viena vien ASV slavenība turpina atbalstīt dažādus NFT projektus. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!