Foto: AP/Scanpix
Pandēmija ietekmējusi pieprasījumu pēc mobilo tālruņu spēlītēm, un pēdējos ceturkšņus šis segments piedzīvojis strauju izaugsmi, liecina jaunākie dati.

Šā gada trešajā ceturksnī patērētāju izdevumi mobilo tālruņu spēļu iegādei pieauguši par 26,7%, sasniedzot 20,9 miljardus ASV dolāru, liecina mobilo tehnoloģiju analīzes kompānijas "App Annie" apkopotie dati.

Trešajā ceturksnī par 25% vidēji nedēļā pieaudzis laiks, ko cilvēki tērē, pavadot laiku mobilajās aplikācijās. Saskaņā ar kompānijas ekspertu prognozēm, šogad kopumā cilvēki spēlēs mobilo tālruņu lietotnēs pavadīs vidēji 2,8 reižu ilgāku laiku nekā datoros vai 3,1 reizi ilgāku laiku nekā spēļu konsolēs.

Vairāk nekā puse no visiem trešajā ceturksnī veiktajiem mobilo tālruņu spēļu pirkumiem bijuši "App Store", kopējiem ienākumiem gada laikā augot par 24%, sasniedzot 12,4 miljardus dolāru. "Play Store" veikti pirkumi 8,5 miljardu dolāru apmērā, gada laikā pieaugot par 30,8%.

Mobilo spēļu bizness patlaban kļuvis par ienesīgāko spēļu biznesa segmentu, un pēdējie dati šo tendenci apstiprina, raksta "GameDaily.biz".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!