Foto: LETA

Veiktas izmaiņas telekomunikāciju uzņēmuma SIA "Tet" valdē, ziņo "Lursoft" "Klientu portfelis".

Jau vēstīts, ka oktobra sākumā uzņēmuma valdi atstāja tā ilggadējā valdes locekle Ingrīda Rone, savukārt pirmdien, 17.oktobrī, no amata atcelts arī Sergejs Kostjučenko. Viņš šajā amatā atradās vien kopš šā gada aprīļa beigām.

Līdz ar izmaiņām SIA "Tet" valdē turpina darbu četras amatpersonas – valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks un valdes locekļi Gints Bukovskis, Alla Krūmiņa un Dmitrijs Ņikitins.

2021. gadā SIA "Tet" veica ieguldījumus pamattīkla un esošo pakalpojumu pilnveidē, kā arī jaunu risinājumu izstrādē, investējot 35,8 miljonus eiro. Iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2021. gadā SIA "Tet" kāpināja apgrozījumu par 12,52%, rādītājam sasniedzot 200,62 miljonus eiro. Finanšu gadu uzņēmums noslēdza ar 26,78 miljonu eiro peļņu. "Tet" konsolidētais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājies līdz 253,25 miljoniem eiro, bet konsolidētā peļņa veidoja 28,85 miljonus eiro.

"Lursoft" pieejamā informācija liecina, ka pagājušajā gadā SIA "Tet" ar darba vietām nodrošināja 1221 strādājošo, kopumā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājot 40,72 miljonus eiro. No tiem 10,15 miljonus eiro veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, bet 4,89 miljonus eiro – iedzīvotāju ienākuma nodoklis.

Pērn uzņēmums uzbūvējis un nodevis ekspluatācijā 6.datu centru ar 60 statnēm, kā arī uzsāka mākoņpakalpojuma platformas paplašināšanu. Iesniegtajā vadības ziņojumā SIA "Tet" norāda, ka pagājušajā gadā tas arī turpināja investēt digitālajā transformācijā, kas ietver būtiskāko uzņēmuma darbībai nepieciešamo IT sistēmu nomaiņu un visaptverošu biznesa procesu pārskatu, efektivizējot uzņēmuma darbību, uzlabojot klientu pieredzi un ievērojami paātrinot klientu apkalpošanu.

Šogad SIA "Tet" turpinās tālāko attīstību, turpinot digitālās transformācijas programmu. Programmā tiek pārskatīts uzņēmuma produktu portfelis, biznesa procesi un biznesa līnijas pakāpeniski pārceltas uz jaunu IT infrastruktūru ar mērķi uzlabot klientu pieredzi, ievērojami paātrināt klientu apkalpošanu un turpināt celt uzņēmuma darbības efektivitāti.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!