Foto: Pixabay

Tehnoloģiju kompānijai "Facebook" piederošais "Instagram" plāno veidot lietotni, kas paredzēta bērniem, kas jaunāki par 13 gadiem, raksta "BuzzFeed News".

"Mēs esam identificējuši jaunatni kā "Instagram" prioritāti," sacījis "Instagram" viceprezidents Višals Šahs.

"Produktu grupā mēs veidosim jaunatnes pīlāru, lai koncentrētos uz divām lietām: paātrinātu mūsu integritāti un privātuma tematu, lai nodrošinātu pusaudžiem pēc iespējas drošāku pieredzi, kā arī izveidotu "Instagram" versiju, kas ļautu cilvēkiem zem 13 gadu vecuma droši izmantot "Instagram"," skaidrojis Šahs.

Patlaban "Instagram" politika liedz bērniem līdz 13 gadu vecumam izmantot lietotni.

"Buzzfeed News" raksta, ka par jaunās versijas izstrādi atbildīgs būs "Instagram" vadītājs Adams Mosseri, bet to vadīs "Facebook" viceprezidents Pavni Divandži, kas iepriekš vadījis "YouTube Kids" un veidojis citus uz bērniem fokusētus produktus.

"Aizvien biežāk bērni saviem vecākiem jautā, vai viņi var pievienoties lietotnēm, ar kuru starpniecību viņi varētu sazināties ar saviem draugiem. Patlaban nav daudz iespēju, tādēļ mēs strādājam, lai veidotu jaunus produktus, līdzīgus kā "Messenger Kids", kas ir piemēroti bērniem, bet kurus pārvalda vecāki," skaidro "Facebook" pārstāvji, piebilstot, ka uzņēmums pēta, kā ieviest "Instagram" produktu, ko kontrolētu vecāki, bet bērniem būtu iespēja sazināties ar draugiem, atklāt jaunus hobijus un intereses.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!