Foto: PantherMedia/Scanpix

Alus darītava "Līgatnes alus" šogad plāno attīstīt izbraukuma tirdzniecību, pastāstīja alus darītavas mārketinga vadītājs Kaspars Spunde.

Viņš atzina, ka uzņēmums līdz šim izbraukumos ir pārdevis nelielu daļu produkcijas. "[Izbraukumos] pārdevām nelielu daļu produkcijas, lielākoties to darīja mūsu sadarbības partneri," sacīja Spunde, piebilstot, ka nelielu daļu produkcijas uzņēmums pērn realizēja arī dažādos gadatirgos. Savukārt šogad izbraukuma tirdzniecības apmērus plānots kāpināt, "Līgatnes alus" produkciju pārdodot visā Latvijā.

Pēc Spundes sacītā, šogad kompānija iecerējusi kāpināt apgrozījumu un ražošanas apmērus. Viņš minēja, ka šobrīd "Līgatnes alus" mēnesī saražo 16 tonnas produkcijas, vienlaikus precīzu plānoto pieauguma apmēru Spunde nevarēja nosaukt. Tāpat "Līgatnes alus" šogad plāno laist apgrozībā trīs jaunas alus šķirnes, patērētājiem tirgū kopumā piedāvājot septiņas alus šķirnes.

"Līgatnes alus" mārketinga vadītājs arī pastāstīja, ka uzņēmums šogad plāno iegādāties jaunas tehnoloģiskās iekārtas, tostarp pudeļu aizkorķēšanas iekārtu, kopumā investējot līdz 10 tūkstošiem eiro.

"Līgatnes alus" īpašnieks ir alkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmums "Banderi S.IDE", kas dibināts 2010.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2,8 tūkstoši eiro un tas pieder Latvijā reģistrētam uzņēmumam "Dyaltos Capital" un divām privātpersonām - Gatim un Intaram Krasovskiem, liecina "Lursoft" informācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!