Taksometru kompānija "BalticTaxi patlaban analizē tirgus situāciju divās reģionu pilsētās, kurās potenciāli kompānija varētu sākt strādāt, tomēr šogad vēl savu darbību reģionos paplašināt neplāno, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" atzīst uzņēmējs Jānis Naglis.

"Ir jānostiprina pozīcijas Liepājā un jāizcīna lielāka tirgus daļa. Patlaban tur strādājam ar desmit mašīnām," skaidro Naglis.

Viņš gan nenoliedz, ka kompānijas vadība pēta tirgu, un domā, kurā pilsētā varētu ieiet. "Pagaidām konkrētu mērķu nav, bet ir dažas pilsētas, kuras monitorējam. Tās ir lielas pilsētas, lielākas nekā Valmiera. Mazās pilsētās cilvēku skaits ir nepietiekams, lai darbinātu kvalitatīvu un ekonomiski izdevīgu taksometru parku. Varu atklāt, ka skatāmies uz pilsētu rietumkrastā un pilsētu pašos, pašos austrumos. Pētām legāli pieejamos finanšu rādītājus, bilanci un apkalpoto pasažieru skaitu," uzsver Naglis

Viņš atzīst, ka tik kriminogēnas pilsētas nav, kuru kompānija varētu izslēgt principā, taču, esot konkrētā vietā, jāsaprot darbības noteikumi, arī nerakstītie. "Varbūt ir tradīcijas, kas ir savādākas nekā citur. Tāda situācija ir Daugavpilī, kur biznesa kultūra ir citāda nekā Latvijā kopumā ņemot. No otras puses, ir notikusi konsolidācija, ir labi dispečeru centri, ir citas pozitīvas lietas, kas ļauj skatīties šajā virzienā, vērot un varbūt kādreiz pieņemt pozitīvu lēmumu," skaidro uzņēmējs.

Vērtējot pašreizējo darbību reģionos, Naglis norāda, ka būtu vēlme, lai Liepājas pašvaldība ir dinamiskāka un vismaz "izlīdzinātos" uz citu pašvaldību fona. "Liepājas pašvaldībai vajadzētu būt dinamiskākai tarifu izmaiņās. Arī šis ir tirgus, un situācija jāvērtē pēc viesu pieplūduma, pasākumu apjoma, lai varētu ātrāk manipulēt ar taksometru tarifiem. No tā visi iegūtu. Sešu mēnešu termiņš tādā dinamiskā biznesā kā taksometri ir par lielu. Saprotu pilsētas tēvu vēlmi pēc stabilitātes, taču tam nav ne ekonomiska, ne arī sociāla pamata. Par šo jautājumu notiek sarunas," uzsver uzņēmējs.

"Baltic Taxi" valdē darbojas Naglis un Iveta Šipenko, savukārt padomē - Raimonds Lazdiņš, Māris Ārbergs un Laima Kutuzova.

SIA "Baltic Taxi" dibināta 2003.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 522 000 eiro. "Baltic Taxi" pieder AS "Liepājas Autobusu parks" - 68,12%, SIA "JS Advisory" - 29,16%, SIA "Baltijas aviācijas sistēmas" - 1,91% un Naglim - 0,82%. "Liepājas Autobusu parks" lielākie akcionāri savukārt ir SIA "LAP1R", kurai pieder 49,49% akciju, un Liepājas pilsētas dome, kuras īpašumā ir 34,85% akciju. "LAP1R" īpašnieks ir ar uzņēmēja Andra Šķēles ģimeni saistītā SIA "Inpo17".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!