Foto: DELFI

Alkoholisko dzērienu ražotāja AS "Latvijas balzams" auditētais apgrozījums pērn bijis 46 miljoni latu, liecina uzņēmuma paziņojums "NASDAQ OMX Riga" biržā.

Tas ir 12% samazinājums salīdzinājumā ar 2010.gada auditēto apgrozījumu - 52,25 miljoniem latu.

Uzņēmuma auditētā peļņa pērn bijusi 3,65 miljoni latu salīdzinājumā ar 3,92 miljonu latu peļņu 2010.gadā.

Kā norādīts uzņēmuma vadības ziņojumā, apgrozījuma kritums saistīts ar akcīzes nodokļa paaugstināšanu, nelegālā alkohola tirdzniecības pieaugumu un kopējo patēriņa kritumu.

Šogad "Latvijas balzama" mērķis ir noturēt esošo tirgus daļu Latvijā, kā arī palielināt produkcijas noietu nozīmīgākajos eksporta tirgos un tālāku jaunu eksporta tirgu apgūšanu.

2012.gadā "Latvijas balzama" prioritātes ir tālāka ražošanas un loģistikas izmaksu kontrole, optimizācija un ražošanas efektivitātes paaugstināšana, konkurētspējas palielināšana. Īpaša uzmanība tiks pievērsta jaunu konkurētspējīgu produktu attīstībai, to izstrādi balstot uz padziļinātu patērētāju vēlmju un vajadzību izpratni, norādīts paziņojumā.

"Latvijas balzams" ir dibināts 1900.gadā, esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. Uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.

"Latvijas balzama" lielākais akcionārs ir kompānija "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!