Foto: Publicitātes foto

Specializēto dzērienu veikalu "Latvijas Balzams" pārvaldītājs "Bravo" plāno būt līderis attiecīgajā veikalu segmentā, pastāstīja "Bravo" izpilddirektore Viktorija Voičenko.

"Mērķis, es teiktu, ir būt līderiem specializēto dzērienu veikalu segmentā un patērētāju izvēlei Nr.1," sacīja Voičenko.

Viņa pastāstīja, ka "Latvijas balzams veikalu" tīkls plāno turpināt modernizēties, lai uzlabotu veikalu vidi un atmosfēru. Šogad janvārī uznēmums atvēra pirmo "LB Spirits&Wine Outlet" veikalu Ulbrokā, Institūta ielā 1. Savukārt marta sākumā kompānija atvēra ceturto "premium" koncepta veikalu Jūrmalā, Jomas ielā, kas ir pirmais šāda veida veikals ārpus Rīgas. Veikala atvēršanā ieguldītas būtiskas investīcijas un tā ir arī daļa no kompānijas attīstības stratēģijas.

Voičenko sacīja, ka uzlabojumus iecerēts veikt arī pārējos tīkla veikalos, atjaunot vidi, pārskatot sortimentu. Līdz šim "Latvijas balzams veikalu" tīkla modernizācijā kopumā ir ieguldīti 280 tūkstoši eiro.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014. gadā "Bravo" strādāja ar 10,978 miljonu eiro apgrozījumu un 51,7 tūkstošu eiro zaudējumiem.

"Latvijas balzams veikali" specializēto tīklu veido 43 veikali Latvijā, kas pieder uzņēmumam "Bravo" un ir daļa no vadošās vīna un stipro alkoholisko dzērienu holdinga sabiedrības Baltijas valstīs - "Amber Beverage Group". "Latvijas balzams veikalu" tīkls tika izveidots 1991.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!