Foto: DELFI

"Rīgas satiksmes" autostāvvietās oranžās uzņēmuma "Mobilly" uzlīmes, kas norāda maksas zonu, kādā atrodas stāvvieta, un informāciju par apmaksas iespējām ar "Mobilly" starpniecību, aizstāj uzlīmes ar informāciju par jaunā "Rīgas satiksmes" uzņēmuma pakalpojumiem.

"Mobilly" savā interneta mājas lapā norāda, ka uzņēmuma klienti ir neizpratnē un vaicā, vai gaidāmas pārmaiņas apmaksas sistēmā. Uzņēmums uzsver, ka tā nodrošinātā sistēma turpina darboties tā pat kā līdz šim.
"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis portālam "Delfi" uzsver, ka attiecībā uz sadarbību ar "Mobilly" nekas nav mainījies un to paredzēts turpināt. Vienīgā atšķirība esot tā, ka tagad strādā arī pašas "Rīgas satiksmes" piedāvātais pakalpojumus "SMS Rīga".

"Tie ir mūsu aparāti, tas nav reklāmas stends. Agrāk [uzlīmes] tur bija, tagad ir pieņemts lēmums tās nomainīt pret informāciju par mūsu pakalpojumu, bet tas nekādā ziņā nenozīmē, ka "Mobilly" vairs netiek apkalpots," skaidro Zaķis.

Viņš norāda, ka iepriekš informācija par "Mobilly" pakalpojumiem uz aparātiem atradās tādēļ, ka citu operatoru nebija, bet tagad, kad "Rīgas satiksmei" ir savs šāda pakalpojuma sniedzējs, ir tikai loģiski, ka tiek norādīta informācija par to.

"Rīgas satiksmes" pārstāvis to salīdzina ar e-talona tirgošanu: uz tā arī netiek norādītas visas tirdzniecības vietas, kur to var iegādāties. Turklāt var jau būt, ka pēc mēneša būs vēl kāds pakalpojuma sniedzējs. "Vai tad mums atkal būs jāliek informācija?" jautā Zaķis, piebilstot: "Mums nav pienākums uz saviem aparātiem vai, piemēram, e-taloniem reklamēt pakalpojumu sniedzējus."

Ja "Mobilly" vērsīsies uzņēmumā un lūgs atļauju atkal izvietot informāciju par tā pakalpojumiem stāvvietās, tad "Rīgas satiksme" to izvērtēs, viņš sacīja. Tomēr sadarbība ar "Mobilly" tiek turpināta un vizuālās izmaiņas Rīgas autostāvvietās nenozīmē, ka par to izmantošanu vairs nevar norēķināties ar šī uzņēmuma starpniecību.

"Jāatzīst, esam noskumuši par "Rīgas satiksmes" vienpusējo lēmumu noplēst "Mobilly" uzlīmes un 18.februārī jau lūdzām Rīgas satiksmei skaidrot savu lēmumu. Atbildes vēl nav, bet sagaidām, ka oranžās tarifu zonu uzlīmes varēsim izvietot arī turpmāk," atzīst "Mobilly".

Uzņēmums atgādina, ka pērnā gada decembrī Rīgas mērs Nils Ušakovs publiski solīja, ka "Rīgas satiksmes" apmaksas sistēmas pilnveidošana klientus neskars un lauzt līgumu ar "Mobilly" neviens negrasās.

"Delfi" jau vēstīja, ka decembrī "Mobilly" valdes priekšsēdētājs Kārlis Andersons, atsaucoties uz klientu teikto, informēja, ka "Rīgas satiksme" izsūtījusi paziņojumu, ka 2014.gada 1.jūnijā tā pārtrauc sadarbību ar "Mobilly" un aicina pievienoties viņu klientu lokam pašu izveidotājā norēķinu sistēmā. Tas uzņēmumam bijis pārsteigums.

Gan "Rīgas satiksme", gan Rīgas dome gan apgalvoja, ka sadarbību ar "Mobilly" turpinās un turpmāk par stāvvietām galvaspilsētā ar īsziņu varēs maksāt gan ar privātā, gan pašvaldības uzņēmuma starpniecību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!