Foto: DELFI

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" pārraugošais uzņēmums SIA "Narvesen Baltija" pērn ievērojami audzēja apgrozījumu, sasniedzot 64,05 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Tas ir par 73% vairāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 37,08 miljonus eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn bija 2,97 miljoni eiro, kas ir par 93,71% vairāk nekā 2013.gadā, kad peļņa bija 1,53 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn viens no nozīmīgākajiem notikumiem bija meitasuzņēmuma AS "Preses apvienība" pievienošana, kuras rezultātā "Narvesen Baltija" mazumtirdzniecības vietu skaits palielinājās par 164 vietām.

Tāpat pērn būtiski palielinājās mazumtirdzniecības apjomi, pateicoties iespējai palielināt tīklu un atverot 32 jaunas tirdzniecības vietas.

Uzņēmums pērn turpināja koncentrēties uz ienesīgākiem produktiem - kafijas, pārtikas un dzērienu pārdošanu. "Narvesen Baltija" pērn izdevās nostiprināties arī tādās preču kategorijās kā transporta biļetes, tabaka, loto un prese. Vienlaikus negatīvas tirgus tendences turpinājās priekšapmaksas telekaršu segmentā.

"Narvesen Baltija" vadība prognozē, ka 2015.gads būs strauja veikalu ķēdes un tirgus daļas pieauguma gads.

SIA "Narvesen Baltija" dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 996 eiro. "Narvesen Baltija" pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Servicehandel". "Narvesen" iekļauts "Reitan" uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!