Foto: LETA

Telekompānija "TV3 Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 7,544 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 13,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt tās zaudējumi saruka 2,4 reizes ‒ līdz 471,8 tūkstošiem latu, liecina datubāzē "Lursoft" publicētais pērnā gada uzņēmuma finanšu pārskats.

"TV3 Latvia" finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā uzņēmums veiksmīgi darbojies līderpozīcijās Latvijas komerctelevīziju tirgū, saskaņā ar vadības aplēsēm 2011.gadā palielinot savu televīzijas reklāmas tirgus daļu no 36% līdz 38%.

Uzņēmuma veiktās investīcijas autorraidījumos, informatīvo programmu bloka attīstība un sadarbība ar Krievijas un Holivudas pirkto produktu izplatītājiem ļāvusi telekompānijai saglabāt līderpozīcijas TV3 primārajā skatītāju mērķa grupā, kas ir Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 49 gadiem. Savukārt, ņemot vērā valsts pāreju uz digitālo apraidi, savas pozīcijas spēcīgi uzlabojuši kanāli VIASAT 3+ un TV6, kas digitālajā apraidē ir kļuvuši pieejami plašākai auditorijai, informē "TV3 Latvia" vadība.

Kompānijas pārstāvji arī atgādina, ka 2010.gadā "TV3 Latvia" sāka jaunu darbības virzienu ‒ raidīšanas pakalpojumu sniegšana citiem kanāliem. 2011.gada beigās uzņēmums apkalpoja kopumā 10 kanālu, ko raida Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, kā arī Skandināvijas valstīs.

"TV3 Latvia" vadības ziņojumā teikts, ka tuvākajā laikā kompānija plāno atgriezties pie peļņas.

2010.gadā "TV3 Latvia" strādāja ar 6,635 miljonu latu apgrozījumu un 1,127 miljonu latu zaudējumiem.

"TV3 Latvia" piedāvā reklāmas laiku un citus reklāmdevēja produktu reklamēšanas veidus kanālos TV3, VIASAT 3+, TV6 un "RTR Baltija".

"TV3 Latvia" īpašnieks ir Zviedrijas kompānija "Modern Times Group" (MTG). MTG Latvijā pārstāv TV3, 3+, TV6, "StarFM", "TV-Shop", "TV1000", "Viasat Explorer" un citus zīmolus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!