'Apranga Group': H&M ienākšana Rīgā stiprajiem spēlētājiem nekaitēs
Foto: AFP/Scanpix

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja H&M ienākšana Latvijā konkurentiem, kuri ir nostiprinājušies vietējā tirgū, neko nemainīs, uzsver apģērbu mazumtirdzniecības koncerna "Apranga Group" vadītājs Rimants Pervenecks.

"Varbūt arī kādi mazāki zīmoli un veikali izjutīs lielāku ietekmi, taču stipriem spēlētājiem tas neko daudz nemainīs, jo tirdzniecības ķēdes ir labi attīstītas," skaidro Pervanecks.

Vienlaikus viņš uzskata, ka Latvijas mediji H&M ienākšanu Rīgā pārāk izceļot.

"Protams, tas ir nopietns starptautisks spēlētājs. Taču Latvijas tirgus apģērbu mazumtirdzniecības segmentā jau ir ļoti attīstījies. Tajā ir daudz zināmu starptautisku zīmolu un veikalu," klāsta Pervenecks.

Neesot objektīvi prognozēt, ka viena zīmola ienākšanas dēļ pārējiem dramatiski samazināsies apgrozījums - pat ja tas esot H&M.

"Viņi paziņojuši par diviem veikaliem ar aptuveni 4500 kvadrātmetru kopējo platību. Piemēram, "Apranga Group" Latvijā vien apsaimnieko gandrīz 18 000 kvadrātmetru tirdzniecības platību," akcentē kompānijas vadītājs.

Taču Pervenecks atzīst, ka H&M ienākšana Baltijā sniegs arī pozitīvu devumu pārējiem tirgotājiem.

"Tā kā tas ir uz zemām cenām orientēts zīmols, tiks nosegts zināms segments, ko līdz šim neviens nedarīja. Līdz ar to H&M tirdzniecības centriem piesaistīs šo mērķauditoriju klientus. Turklāt daļa vietējo iedzīvotāju nereti devās iepirkties uz H&M ārzemēs, tagad viņiem būs iespēja to darīt un savu naudu atstāt šeit, Latvijā. Līdzekļu paturēšana vietējā ekonomikā vienmēr vērtējama pozitīvi," uzsver Pervenecks.

Jau ziņots, ka šā gada otrajā pusē "Apranga Group" visās Baltijas valstīs atklās Lielbritānijas luksusa zīmola "Burberry" veikalus - no tiem veikals Latvijā paredzēts Rīgā, Elizabetes ielā.

"Apranga Group" apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), Baltijā 2011.gadā sasniedza 124,3 miljonus eiro (87 miljonus latu), kas ir 13,1% palielinājums salīdzinājumā ar 2010.gadu.

"Apranga group" veido 17 uzņēmumi. Tā pārvalda 122 veikalus visās Baltijas valstīs - 78 Lietuvā, 33 Latvijā un 11 Igaunijā. Kopējā tirdzniecības platība ir 64 000 kvadrātmetru. Kompānija nodarbina 1300 cilvēkus.

Latvijā grupa pārvalda "Emporio Armani", "Hugo Boss", "Nude", "Massimo Dutti", "Zara", "City", "Bershka", "Pull and Bear", "Apranga", "Promod", "s.Oliver", "Moskito", "Stradivarius", "Mango" un "Mexx" veikalus.

Source

LETA
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form