Bāliņa: Latvijas uzņēmumiem jādomā, kā radīto produktu pareizi pozicionēt
Foto: Publicitātes foto

Latvijas uzņēmumiem ir jādomā ne tikai par to, kā radīt labu produktu, bet arī par to, kā to pareizi pozicionēt, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Runājot par radīto iespaidu, ka Igaunija ir līdere starp Baltijas valstīm informācijas tehnoloģiju jomā, viņa pauda viedokli, ka Latvijas uzņēmēji ne ar ko nav sliktāki.

"Es drīzāk teiktu, ka Igaunijas IT nozarei ir daudz spēcīgāk nostādītas sabiedrisko attiecību aktivitātes. Mūsu uzņēmumu radītie risinājumi ne ar ko nav sliktāki," teica Bāliņa.

"Latviešu mentalitāte, ko raksturo nevēlēšanās un pat bailes sevi slavināt, parādās arī biznesā. Igauņi tam ir tikuši pāri, un arī Latvijas uzņēmumiem jādomā, kā ne tikai radīt labu produktu, bet to arī pareizi pozicionēt. Šajā ziņā mums vēl ir daudz jāmācās un jāizmanto igauņi kā labais piemērs," norādīja LIKTA prezidente.

Šis ir autora viedoklis, kas var nesakrist ar "Delfi" redakcijas nostāju.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.