Foto: Shutterstock
Latvijas iedzīvotāji arvien biežāk rīkojas kā viedpircēji, un digitālie iepirkšanās paradumi turpina attīstīties. "Mastercard" un Finanšu nozares asociācijas jaunākā pētījuma dati liecina, ka vairāk nekā trešdaļa (38 %) iedzīvotāju internetā iepērkas vismaz reizi mēnesī. Tiek minēti dažādi iemesli, kāpēc priekšroka tiek dota e-veikaliem, — 63 % aptaujāto atklāj, ka iepirkšanās tiešsaistē sniedz iespēju ātri un ērti salīdzināt cenas un piedāvājumus dažādos veikalos, savukārt laika ietaupījumu izceļ 51 % respondentu. Šīm priekšrocībām pievienojas arī iespēja ietaupīt resursu patēriņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!