Viltīgie, bet nekaitīgie knifiņi

bērni, ēšana
Foto: PantherMedia/Scanpix

Daži ieteikumi, kā pabarot neēdāju, nebojājot veselību un nervus nevienam no iesaistītajiem.

  • piedāvājiet ēdienu ne ātrāk kā 3,5 - 4 stundas pēc pēdējās ēdienreizes;
  •  nedodiet nekādas uzkodas vai sulas starp ēdienreizēm. Ūdens ir atļauts;
  •  saldumus un saldos augļus piedāvājiet tikai pēc kārtīga ēdiena;
  •  ievērojiet rituālu. Bērnam ir jābūt savai vietai pie galda, saviem ēšanas piederumiem;
  •  bērni ir ļoti konservatīvi - viņi nemīl pārmaiņas un neparastus ēdienus. Lai arī bērnam garšo viens un tas pats ēdiens, ieviesiet nedēļas ēdienkartē izmaiņas pieņemamās robežās;
  •  apetīti uzlabo neliela porcija dārzeņu salātu ar eļļu pirms pamatēdiena;
  •  bērni ne visai labprāt nodarbojas ar liesas, bet sīkstas gaļas košļāšanu, bet labprātāk ēd ēdienus, kuru sakošļāšana prasa mazākas pūles. Zupas, putras, sautējumi, kvalitatīvas gaļas kotletes - šos ēdienus ēd gandrīz visi mazuļi;
  •  gatavojiet ēdienu kopā. Paša gatavots vienmēr garšo labāk;
  •  mazēdājiem ļoti labi ēstgribu uzlabo fiziskā slodze. Pēc baseina gandrīz visi bērni ēd visu.

Comment Form