Foto: Publicitātes attēls

Ar trešdienu, 3. jūniju, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) pacientiem un viņu vecākiem ir iespēja paziņot par neierašanos uz vizīti rakstiski mājaslapas "Bkus.lv" čata lodziņā, informē BKUS Komunikācijas nodaļas pārstāve Una Grenevica. Bērnu slimnīca jau vairākkārt informējusi, ka laikus neatteiktas vizītes ir viena no problēmām, kas neļauj bērniem tikt uz ilgi gaidītu speciālista konsultāciju.

Šāda iespēja ir pieejama katru darba dienu no pulksten 8 līdz 17. Atverot mājaslapu "www.bkus.lv", atveras čata logs lapas labajā apakšējā stūrī, kurā BKUS lūdz norādīt tālruņa numuru un ārsta specialitāti vai izmeklējumu, kas tika pieteikts.

Teksta piemērs: jūsu tālruņa numurs vai tālruņa numurs, no kura pieteicāt vizīti, vizīte pie speciālista (jānorāda, pie kāda speciālista, piemēram, kardiologs). Paraugs: tālruņa numurs 123123123, vizīte pie kardiologa.

"Savlaicīgi atsakot vizītes, mums ir iespēja uzrunāt citus pacientus, kuri gaida rindā un piedāvāt viņiem saņemt pakalpojumu ātrāk. Bieži vien mēs neiedomājamies, cik lielas rindas mēdz būt pie speciālistiem un, piemēram, trīs neatnākušie jeb trīs tukšās vizītes dienā pie speciālista kopsummā gada laikā veido pat 25 000 nenotikušas konsultācijas. Tie ir 25 000 bērni, kuri varēja saņemt tik ļoti nepieciešamo ārsta konsultāciju. Tādēļ izturēsimies atbildīgi!" piebilst Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas virsārste Renāte Snipe.

Joprojām pacientu ērtībai pieejamas arī citas vizīšu atteikšanas iespējas: sūtot īsziņu ar vizītes atteikumu uz numuru 29301357, ja neizdodas sazvanīt Klientu centru. Atsakot vizīti īsziņā, lūgums neizmantot garumzīmes, mīkstinājuma zīmes un krievu valodu.

BKUS lūdz sekot līdzi aktuālajai informācijai mājaslapā, kā arī sociālajos tīklos @bernuslimnica.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!