Foto: LETA
"Ja kādai vēl šodien no VSAA (Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra – red.) nauda ieskaitīta divas reizes, jāzvana uz banku. Tā ir bankas kļūda. Man ir "Swedbank", par pārējām nezinu" – šāds ieraksts 6. februārī atrodams kādā no vecāku forumiem feisbukā, ko aktīvi komentējuši citi vecāki.

Mamma, kura sākusi diskusiju, nav vienīgā un komentāros aktīvi tiek diskutēts, ko tad darīt un vai vispār kaut kas jādara, ja reiz bankas kļūda.

Lūdzām situāciju komentēt "Swedbank", kuras pārstāve Kristīne Jakubovska norādīja: "Tehnisku iemeslu dēļ šodien daļai klientu tika veikti dubulti ieskaitījumi kontos. Situācija ir apzināta, strādājam pie nepareizi ieskaitīto summu "nogrāmatošanas". Klienti var nesatraukties, banka jau ir apzinājusi situāciju, un klientiem, kas ar to saskārušies, nekas šobrīd nav jādara."

Banka atvainojas par radušos satraukumu vai jautājumiem tiem, kuriem sanāca saskarties ar dubulto ieskaitījumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!