'MTV' sāk starptautisku kampaņu pret stereotipiem ar latviešu dalību
Foto: Youtube

MTV Latvijā sācis starptautisku sociālo kampaņu "Tas ir normāli". Kampaņas mērķis ir vērst uzmanību tādām svarīgām tēmām kā garīgā veselība un labsajūta, iekļaušana, dzimumu stereotipi, karjeras izvēle, sociālo tīklu izmantošanas paradumi, kā arī savstarpējās attiecības. Kampaņas mērķis ir atbalstīt cilvēkus, kuri var saskarties ar sabiedrības noraidījumu, un parādīt, ka ir normāli būt citādam.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Sociālajā kampaņā piedalās sešu valstu – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Armēnijas, Kazahstānas un Gruzijas – pārstāvji. Īsos videoklipos viņi stāsta par to, ka ir normāli būt citādam, rūpēties par garīgo veselību, pieņemt savu ķermeni, brīvi izvēlēties savu personīgo dzīvi un profesionālo ceļu, pārtraukt destruktīvas attiecības, kā arī teikt "nē" vardarbībai.

Kampaņas klipi iepazīstina ar vairākām personībām no Latvijas, tostarp lielo izmēru modeli, vienīgo sievieti ugunsdzēsēju Rīgā, kā arī sievieti, kura savu personību izpauž caur stilu.

Lūk, viens no video.

Video klipi ir skatāmi vietējo partneru nodrošinātajās platformās, kampaņas tīmekļa vietnē thisisnormal.info, kas ir pieejama astoņās valodās, un lielākajos sociālajos tīklos ar tēmturi #thisisnormal.

Kampaņas radošā komanda cer, ka kampaņa palīdzēs pievērst uzmanību sabiedrības attieksmei pret tiem cilvēkiem, kas ir citādāki. Tā nolūkā dažādu vecumu, profesiju un tautību pārstāvji videoklipos dalās ar patiesiem stāstiem, uzsverot, ka būt pašam, izpaust sevi ar savu izskatu, rūpēties par savu garīgo veselību, meklēt palīdzību, nepiekrist citu viedokļiem un stāties pretī vardarbībai ir normāli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.