close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Kāda ir šo vingrinājumu nozīme?

Iegurņa stiprināšanas vingrojumu veikšana grūtniecības laikā var samazināt iespēju, ka dzemdību laikā būs plīsumi vai būs vajadzīga epiziotomija, kā arī pasargāt tevi no tādām nepatīkamām lietām kā urīna nesaturēšana un dzemdes noslīdējums pēc bērna piedzimšanas. Un šie vingrinājumi var veikt īstus brīnumus tavā intīmajā dzīvē!

Iegurņa pamatnes muskuļi aptver vagīnas atveri un urīnpūsli, palīdzot kontrolēt šīs atveres, kā arī balstot augstāk esošos orgānus. Šie muskuļi ir kā nostiepta iepirkumu soma. Grūtniecība tos izstiepj vēl vairāk, un galu galā muskuļi zaudē elastību un vairs nevar savilkties atpakaļ un iegūt savu sākotnējo formu.

Kā veikt iegurņa pamatnes muskuļu vingrinājumus?

Galvenais, veicot šos vingrinājumus, ir savilkt šo maģisko vietu sevī. Lai atcerētos, kur tā atrodas, apsēdies uz tualetes poda ar ieplestām kājām un pēc tam mēģini urinēt, savelkot muskuļus apturēt urīna plūsmu, un pēc tam atkal atlaist šo muskuli. Apturot urinēšanu, tu sajutīsi uz iekšu velkošu kustību. Šajā brīdī tu savelc iegurņa pamatnes muskuļus.

Noskaidroji, kā veikt vingrinājumus - ko tālāk?

Tagad tu zini, kur šie muskuļi atrodas, un vari tos trenēt, arī neejot uz tualeti. Iedomājies, ka tavā vagīnā atrodas korķis - tikai nekādā gadījumā nemēģini ievietot tur īstu korķi! Mēģini šo iedomāto priekšmetu satvert ar muskuļiem, dažas sekundes paturēt un pēc tam atlaist vaļā. Tas arī ir iegurņa pamatnes muskuļa vingrinājums. Ar laiku tu varēsi to veikt kādas sešas reizes pēc kārtas vienu vai divas reizes dienā.

Pēc tam, kad tev jau būs zināms treniņš, tu vari iet soli tālāk un iztēloties, ka ievelc korķi uz iekšu trīs posmos. Katrā no tiem paturi to dažas sekundes un pēc tam tāpat trīs posmos atlaid. (Atceries, ka mēs runājam par iedomātu korķi!)

Pati lielākā šī vingrinājuma priekšrocība ir tā, ka tu to vari veikt jebkurā laikā un vietā. Neviens no malas pat nepamanīs, ko tu dari. Iegurņa pamatnes muskuļus var vingrināt gludinot, gatavojot ēdienu, sēžot pie galda vai pirms iemigšanas gultā.

Kāds tev no tā labums?

Bez tā, ka, nostiprinot šos muskuļus, tu izvairīsies no plīsumiem, griezumiem un nepatīkamas nesaturēšanas (vai tiešām tev nekad ne pilīte nav iztecējusi, šķaudot vai smejoties?), stingrāka kļūs arī tava vagīna, bet tas nozīmē, ka sekss jums abiem sniegs daudz lielāku baudu.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form