Foto: LETA

Bērnu klīniskā universitātes slimnīca (BKUS) sadarbībā ar bērnu slimnīcu Itālijā pētīs, kā uzlabot ārstniecības iestādes darbību un likt pacientiem justies pēc iespējas labāk, norādīja BKUS valdes priekšsēdētājs Valdis Ābols.

Jau iepriekš vēstīts, ka jau tagad katram pacientam, kurš slimnīcā uzturas vismaz diennakti, tiek nosūtīta anketa, kurā tiek aptverti teju visi jautājumi, ar kuriem ārstniecības iestādē saskaras pacienti. Tādējādi tiek noskaidrots, ko nepieciešams uzlabot gan attiecībā uz slimnīcas personālu, gan praktiskām lietām. Anketā ir iekļauti jautājumi par bērnu un viņu ģimeņu pieredzi Bērnu slimnīcā stacionēšanas laikā, piemēram, par uzņemšanas procesu, vidi stacionārā, sadarbību ar personālu, pieredzi no bērna un pavadošās personas skatījuma

Ābols norādīja, ka viens no pirmajiem uzlabojumiem būs novērojams ēdināšanas jomā. Tikšot uzlabota ēdienkarte sadarbībā ar citiem pārtikas produktu izplatītājiem un ēdinātājiem. "Mēs vēlamies panākt, lai mazajiem pacientiem ēdienreižu laiks būtu pats jaukākais brīdis, kamēr notiek ārstēšanās process," viņš pauda.

Ābols arī atklāja, ka ir izveidoti dažādi projekti, kurus var iedalīt divās jomās - viss, kas saistīts ar pacientu pieredzi, un personāla jautājumi. Ir izstrādāti arī projekti vides un infrastruktūras attīstībai, kas palīdzēs uzlabot gan ārstniecību, gan arī pašu aprūpes procesu. Viņš atzīmēja, ka projekti nodrošinās uzlabojumus rehabilitācijas, bērnu psihiatrijas, ambulatorās palīdzības un neatliekamās palīdzības pakalpojumu sniegšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!