
Vai ir iespējams tā vienkārši aiziet uz veikalu pēc maizes un kļūt par vislabāk apmaksāto pasaules modeli? Vai arī kļūt pamanītai, apmeklējot ātro uzkodu ēstuvi? Piemēram, jaunajā "Burberry Bit" reklāmas kampaņā, kurā piedalījās Vikotrijas un Deivida Bekhemu dēls Bruklins, dalību ņēma arī Liverpūles ātro uzkodu tīkla "Burger King" darbinieks. "Gazeta" piedāvā modeļu sarakstu, kas ir kļuvušas slavenas nejaušības dēļ.
"Burberry" reklāma jaunajam pārdevējam kļuva par lielu veiksmi un pieredzi. Kā laikrakstam stāstīja divdesmitgadīgais Luiss Helims, modeļu aģentūras "Select Model Management" aģents pievērsis viņam uzmanību ātro uzkodu ēstuvē un atstājis uz salvetes savu telefona numuru. Pēc divām nedēļām jauneklis parakstīja līgumu ar aģentūru un drīzumā jau piedalījās klasiskā aromāta reklāmas fotosesijā.
Ātro uzkodu ēstuve nav pati eksotiskākā vieta, kur var satikt nākamos modeļus. Apmēram pirms gada līgumu ar aģentūru "White Cross Management" parakstīja Džeremijs Mīks, kurš tobrīd atradās cietumā un izcieta divu gadu cietumsodu par bruņotu uzbrukumu. Šodien 32 gadus vecais Mīks ir ticis brīvībā un plāno nopietni pievērsties modeļa karjerai.
Šis, visticamāk, ir izņēmuma gadījums: aģenti biežāk mēdz meklēt jaunos talantus ātro uzkodu ēstuvēs, lielveikalos un populāru zīmolu apģērbu veikalos. Lūk, veiksminieču saraksts.