Foto: Shutterstock
No 1. februāra tie vecāki, kuri saņems atgādinājuma īsziņu no Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas par pieteiktu vizīti vai izmeklējumu, aicināti atbildēt īsziņas veidā ar vienu vārdu: "Atteikt" gadījumos, ja notikušas izmaiņas un nav plānots ierasties pierakstītajā laikā.

2017. gadā aptuveni 12 000 pacientu neieradās uz plānotajām vizītēm, iepriekš par to nebrīdinot Bērnu slimnīcas Zvanu centru.

"Mēs ļoti novērtētu, ja vecāki laicīgi informētu par neierašanos, jo tas mums dotu iespēju sazināties ar citiem vecākiem, kuri gaida rindā un piedāvāt saņemt vajadzīgo izmeklējumu vai konsultāciju ātrāk," skaidro Bērnu slimnīcas Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Kaspars Grosu, piebilstot, ka diemžēl arī ārstiem nenotikusi pacientu vizīte vai izmeklējums netiek apmaksāts.

Ja nav atsūtīta atgādinājuma īsziņa, bet vecāki zina, ka netiks iepriekš pieteiktajā laikā, tad lūgums zvanīt uz tālruņa numuru 80708866 vai izmantot atteikuma formu mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!