2017. gadā aptuveni 12 000 pacientu neieradās uz plānotajām vizītēm, iepriekš par to nebrīdinot Bērnu slimnīcas Zvanu centru.
"Mēs ļoti novērtētu, ja vecāki laicīgi informētu par neierašanos, jo tas mums dotu iespēju sazināties ar citiem vecākiem, kuri gaida rindā un piedāvāt saņemt vajadzīgo izmeklējumu vai konsultāciju ātrāk," skaidro Bērnu slimnīcas Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Kaspars Grosu, piebilstot, ka diemžēl arī ārstiem nenotikusi pacientu vizīte vai izmeklējums netiek apmaksāts.
Ja nav atsūtīta atgādinājuma īsziņa, bet vecāki zina, ka netiks iepriekš pieteiktajā laikā, tad lūgums zvanīt uz tālruņa numuru 80708866 vai izmantot atteikuma formu mājaslapā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit